Mr.Dream, Aku dan Mimpi


Assalamualaikum. Today ehh act bukan today tapi tapi 16/02.2013 yg lepas *hamboi siap ade tahun lagi. bapak awesome guwa ni* hari Sabtu *nengok nengok dengan hari lagi kan kan kan* aku ade terfikirlah..... Alaaaa, ape aku ngarut ni -_-' balik semula balik semula. Ni lah padah bila migrain kembali *perghhh! boleh buad tajuk ceghita nih! 'bila migrain kembali' lepas ni jumpa Datok Yusuf Haslam bincang nak buad filem*. Kepala aku sakit gila! Aku rasa macam nak cabut je simpan kat dalam laci duit tadi kat dalam kedai. Astaghfirullah! Hehehe *tau guwa sendiri yg takut*. Act entry ni aku nak update semalam tp mcm dah malam ehhh pagi sangat lah pulakkan pukol 2 ke 3 centu ah, tu yang tak jadi guwa nak tido ngantok bhai! Sebenau nye entry ni pasal sabtu lepas "Mr.Dream Aku dan Mimpi". Tajuk tak nak gempak lagikan madah ber+Mr.Dream bagai *macam nak ceghita pasal couple je*. Dia dengan aku bukan sesapa.

Firstly, meh sini aku kenalkan kau dengan dia...

Haaa! Ni bukan dia. Gambar hiasan jeee.

Aku panggil dia mr.Dream sejak dia muncul dalam mimpi mimpi aku *pergh, ayat novel keluar*. Nama betol dia .............. hahaha isi tempat kosong *soklan SPM dah keluar*. Tempat aku mula kenal dia dekat sana. Masa aku first nampak dia time tu lah. Umur dia??? Masuk bulan ni umur dia dah macam ape kat dalam ic dia ah. Rumah dia??? Kat sebelah rumah jiran dia. Rumah jiran dia pulak kat sebelah rumah dialah! Tempat lahir dia??? Dia lahir kat hospital yang papa dia hantar mama dia time nak beranakkan dia. Aduhhh, kau ni banyak betol soalan yang bermain, berlari dalam fikiran kau ek.


Betol ke mimpi tu mainan tido??? So, bende tu semua setanlah ae??? OMG! Kau setan ghupanye mr.Dream yg amat dikasihi. hahahaha. Kidding je babe hehehe.


Everytime if aku mimpi dia... Aku yg akn dtg kat dia or aku tak dapat nampak dia dengan jelas tapi aku still kenal dia. Kalau tak pon aku nampak dia dari jauh and masa tu dia dengan kenkawan dia. Ni mimpi yang biasa sangat aku alami. So, aku tak kesah sgt lah sebab maybe betol lah mainan tido je or before aku tido, aku memang tengah rindu empunya diri yang amat.


Masa time saat jam minit tanggal hari *amboi, ayat macam nak kene sumpah jadi tenggiling dengan cikgu-II BM sedunia* Sabtu aku mimpi dia lagi. Cuma kali ni lain sikit sebab aku langsung tak terfikirkan dia before aku tido. And mimpi tu macam real sangat. Dia datang kat aku dalam waktu hujan semata mata nak bagi aku gambar kami yang dia edit. Dia naik kereta then dia berenti depan rumah aku, dia lari masuk dalam rumah aku sebab time tu hujan then dia dapatkan aku just sebab tu je. Tapi kereta tu tinggalkan dia sebab maybe dia datang tu kawan dia yang hantar kot. Kereta Alza key Alza hahaha. Dan muka dia sangat jelas depan mata aku! Then, bila aku hulur tangan kat dia dan dia cuba capai tangan aku tiba tiba aku terbangun dari tido. "mr.Dream kau paham tak maksud mimpi aku ni. Maksudnya kita memang tak akan mampu terima sesama sendiri".



This song for u mr.Dream. Oke! babye my dear mr.Dream! hahaha. Selamat tinggal. Tak nak ingat pasal kau lagi dah.

0 luahan perasaan tentang entry saya:

 

♔ Puteri Dieba ❤ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea