LOVE

assalamualaikum bloggerss. hollaaa! rindu tak kat aku??? hehehe. huh??? rindu??? lama tak update new entry??? mana hilang??? hmmm, aku ada je kat sini. apa pandangan kau tetang cinta??? wahhhh! hahaha. kalau tak silap aku lah kan. disebabkan aku ni menghidap satu penyakit yang nama saintifiknya lupa. haaaa, aku pon tak sure laa sama ade betol ke tak. apa yang betol apa yang tak??? oke oke, aku sambung balik apa aku nak cakap tadi ya. tadi aku nak cakap kalau aku tak silap dulu aku pernah jugak menghupdate entry pasal love ke cintan cintun ni bagaikan. kalau aku tak silap laaa. hehehe. actually sobona ehhh, *haihhh nervous pulak nak cenghita nghitu* hahaha. sebenarnya.... sebenarnyaa... errr... errr... kejap kejap! bagi aku time nak fikir ayat seterusnyaaa

(......)

milik siapa cinta gadis bertopeng ini???


hmmmmmmmmmmm.......... persoalanya????

macam mana pulak dengan cincin ni??? is it..... 


errrrr.......

how bout dis apple and the ring????



terlalu banyak susun silang kata????

who that guy???

siapa??? apa??? kenapa??? bagaimana??? *kau ni belaja kata tanya ke apa ni cerita dia???

hahaha. takde kaitan dengan entry pon semua gamba yang aku upload ni. hahahaha. TAPI! yang berkaitan gamba terakhir. siapa lelaki itu??? mungkinkah persoalan bagi gamba pertama terjawab??? oke takpe, kau teruskan scroll tengok apa yang aku nak cerita oke.

actually siapa jejaka kat atas tu ya?

nama diberi : biarlah menjadi rahsia hati aku sorang je nama dia
umur : sama dengan umur aku.
tarikh dilahirkan : 4 nov.
*maklumat lain??? ape sebok nau kau nak tau ni*

first perkenalan kami kat twitter time cuti pre-diploma. dulu dia slalu jugak la metion aku. apa yang dia tak tau sebenarnya aku dah lama crush kat dia sejak cuti sem pre-dip. kitorang mention mention, aku slalu gak la stalk twitter dia. one day tu kitorang jd mcm tak slalu mention, mention pon kenkadang. aku tak kesah pon time tu biasa laaa bila memegang watak sebagai secret admire ni tau je lah risk dia apa kan. till one day, dia pon lama dah tak mention aku. aku stalk twitter dia. tengok kat bio dia taken by ..... wow! ohhhh, dah berpunya rupanya crush aku ni. hmmmm, takpe laaa. hope dia happy jee. till one day aku masuk dip, errr awal bulan 6 ke 7 camtu. aku still stalk lagi twitter dia. bio dia, dia cakap "mencari syarifah" kalau aku tak silaplah. and dalam hati aku time tu. owwww, okeee. hahaha,.

but, aku dan dia mula contact balik kalau tak silap before puasa camtu. then, kitorang buka puasa together. pegi baza together. then, one day dia cerita kat aku yang time dulu cuti sem pre-dip dia pena jugak try nak usya aku. wuuuu~~~ hahahaha. tapi aku macam nak tak nak layan je. really??? hahaha. dan apa yang pasti dia takan pernah tau pulak macam mana cerita aku yang ni as long dia tak baca entry ni sbb aku takan cerita kat dia direct. 

persoalan dia yang tak pernah aku dapat jawab kenapa aku panggil dia 'honeydew'??? hahaha. aku takde jawapan untuk itu so, tak akan pernah terjawab la jawabnyaaa. hahaha. yang peliknya dia belom tanya kenapa jugak aku panggil dia 'honeystar'. hehehe, kalau dia tanya pon aku tak mampu nak jawab sbb aku sendiri tak tau kenapa.




malam semalam 13/sept/2013 dia cakap "i nak cari syarifahlah" :) i'm try to smile even it's hurt walaupun that just kidding or may become serious one day. siapa tau kan.

p/s:: aku akan sentiasa cuba untuk jujur dan mengharapkan kejujuran walau itu sakit.

0 luahan perasaan tentang entry saya:

 

♔ Puteri Dieba ❤ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea