Jun-Okt 2012 Always In Memory (Part2)

ASSALAMUALAIKUM.
Jangan kau tanya kenapa aku rakus kalau makan lelagi kalau hantu aku dah panggil! Takut tak??? Takut tak??? hehehe. Cuma ada masanya aku tak serakus ni.

Hey helluww bertemu lagi kita dalam rancangan... bla... bla... bla... *ala-ala pengacara hiburan gitu*. Actually entry kali ni ada kaitan dengan entry yang lepas. Kira lebih kurang macam ceghita drama "ASMARA" tu la kan ada Part 1 & 2. So, aku nak jugak ah. Bohong kalau kau cakap kau tak pernah tau ceghita Asmara ni! Aku flush muka kau yang cantik lagi hensem tu kat dalam lubang jamban Justin Terbalik kang! Oke, before aku kene terajang secara berjemaah dengan korang better aku ceghita apa yang tersumbat, tersemat, dan apa yang ada dalam hati aku yang berkaitan dengan entry.

Firstly pasal akak cute ni.

#Siti Hajar
Akak ni sem ni dia last sem dah. Dia the one yang ajar aku math time pra-diploma. Thanks kat akak cute ni sebab dia aku dapat pointer yang aku dapat. Sebab dia aku bukak buku math! Kalau tak hampeh tengok buku, nak nyebut math tu pon aku rasa baby pon boleh kira beghapa kali. Terok kan perangai! hahaha. Rindu akak ni. Rindu nak belaja math dengan dia. 

Akak ni nama dia Nurul Amirah 

#Nurul Amirah
Next person yang ada dalam memori Jun-Okt 2012 is Kak Mira. Susah betol memula tu nak bezekan kak mira dengan kak aja time memula kenal. Erghhh! Yes! Even sorang pakai cermin mata and sorang lagi tak. Lepas tu muka memanglah lain gila. Rindu gila nak lepak sesama dengan akak ni kak mira, kak wawa, kak aja, kak shada, afzan najiha and everyone yang pernah lepak sesama.

Ni Salinah
#Salinah Aizad
Dia ni membe pegi kelas, membe pegi cafe, membe pegi kedai. Dia sangat lah sporting. Dan aku jugak sangat lah rindu nak dengar segala ceghita dia hahaha. Dia manyak ceghita woooo. BTW dia comel right??? See time dia tiup belon tu. Perghhh! Awesome beb!

Oke this one is Cik Cousin
#Hadah Lavender
Act nama dia Syuhadah. Yes! aku mula rapat dengan dia bila aku masuk UiTM Segamat. Kalau tak, nak tegur pon susah hehehe. BTW rindu jugak kat dia. Nak balik naik train sama and everything we do together. Yes! guwa ghindu beb nak tido ghumah tokngah dengan lu Syuhadah! hahaha! Comelkan dia. Tapi walaubagaimanapun *penanda wacana, bangga cikgu BM* aku tetap lagi comel :D

Oke antara orang-orang yang aku rindu time Jun-Okt 2012 dan act banyak lagi kalau nak ceghita tak cukup 3 entry kot aku rasa. 

Comel kan dia ni! Aku dah cakap kau tak caye! hehehe.

0 luahan perasaan tentang entry saya:

 

♔ Puteri Dieba ❤ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea