PASANGAN KEMBAR SAMA JANTINA

Malam ni, lagi satu malam aku dapat idea untuk mengkarang karangan *habis hancur lebur berkecai terbarai BM aku, kalaulah cikgu BM aku baca ni. Taktaulah nak cakap ape*. Ehhh, kau! Kaulah sapa lagi, tak buad papekan? Sini baca duduk depan lappy kau baca! Jangan asyik nak oppa gangnam jerr. Aku terajang kau kang terus berzapin tau tak? See! Betapa kehebatannyaa keterajangan guwa hahahaha.

Oke about entry aku "PASANGAN KEMBAR SAMA JANTINA". Mesti awesome ek ada kembar. Kau penah ade pengalaman berkawan dengan kembar tak? Haaaa! ade??? Kau?? Tade pulak??? Meh sini tekap kepala kau kat screen lappy baca apa pengalaman aku! Kalau boleh sebelum baca tu...bla...bla...bla... *mesti kau rasa nak tendang aku bagi jatuh kat dalam gaungkan sebab dalam hati kau cakap bila nak cerita ni*. Oke-II aku mula sekarang eh. Sekarang tau! Kau rasakan kalaulah.... Yelah! aku mula sekarang! Sebok sgt nak cecepat nak kemana aku taktau! Yang nak buang air *bahasa sopan* tu cepat sikit. Kau yang takde pape tu meh tengok gambar kembar dulu yang aku mintak elok-II dari pakcik google. Sebab aku takde gambar kembarlah aku mintak dia! Dah tak payah banyak cekadak pulak kau! tengok jelah!

Comel tak comel tak??? Awesome baby!


Abaikan budak perempuan tu. Sebab misi kita sekarang pasangan kembar sama jantina.



Lelaki paling cantik kat dunia. Tak percaya right?? Sebab aku pon tak percaya. tapi itulah hakikatnya. Ehhh, memanglah takde kene-mengene. Tapi guwa nak kongsi cerita! Tak boleh?? Tak boleh dah ah!

Comelkan??? Aku pon rasa cam tu! Ahh, kau tak rasa dah! Tapi aku rasa nak gigit je pipi dia.

Pengalaman ni berlaku time aku study kat UiTM Segamat atau bahasa singkat dia atau shotform *aku main sebat je tah betol tak aku eje* alaaa kau kan suka guna cotpom! shotform dia US hahaha. Malam aku chat dengan dengan kembar dia yang sorang ni, lepas tu esoknya aku jumpa kembar dia lagi satu! Aku rasa masa tu mcm "Urghhhh! Kelirunyaaaaaa! Macam mana nak beze ni". Aku kenalkan kau dengan nama dorang eh, sorang nama Wan Zack(Z) yang sorang lagi Wan Que(Q)

Flash back balik beberapa ketika dulu.....

Act malam tu aku chat Q tentang esaimen pebende tah aku pon da lupa. Dia cakap esok nak ambik paper-paper dari aku. Aku pon ye kan je lah! Keesokkan harinyaa aku dengan roomate aku pegi ICF nak carik makanan akibat aku dah kebulur gila nak mati kot thennnn....TARAAAAA!!!! Guwa jumpa dia! Memula bual lah macam biasa tapi yang aku pelik dia takde pulak aku tanya pasal esaimen jadah tu! Aku rasa macam nak sumbat je dia kat dalam peti sejuk yang ada kat sana! Sebab pepenat aku carik balik jadah paper semua tu. Ehhh, tak tanya pulak dia. Aku pon mula lah bukak cerita tanya "Semalam nak ketas esaimen...bla...bla...bla" dia dengar dengan setia.

Lepastu dia boleh buad muka dalam kebingungan macam lepas kene terajang dengan aku dari pintu masuk UiTM tu sampai ke admin dia punya bingung. Then dia cakap "Ehhh, mana ada saya chat dengan awak semalam. Awak salah orang eh??". Rupanya dia tu Z si kembar Q. Aku rasa macam perghhhhh! what the phirana! Macam nak terjun dalam minyak panas yang abang jejual tu buad goreng popia, keropok lekor, dengan tah ape lah lagi dia goreng. Tak ambik port!  Sebab masa tu orang kat keliling guwa ramai tengok aku macam nak mintak aku ais krim strawbery! Ape kau ingat muka aku yang comel ni jual eskerim! Kepala hotak oppa kau!

Lepas kejadian tu aku tak berani lagi dah nak tetegur if kitorang chat lepas tu esok jumpa! Pernah jumpa lepas test. Dedua aku jumpa memula kat pintu keluar, lepas tu ehhh, bila masa pulak kau da sampai tangga depan! Aku pon buad lah muka sebodoh yang boleh aku buad! Akibat tak nak durian berbuah dua kali! SEGAN TAUK!!!! Kau tak rasakan! Kau dendiam baca je!!

Oke tu je cerita aku :D *kalau karangan bahasa melayu kompem guwa kene tolak markah sebab takde penutup* Sekian dari titew. Titew cyunx awuks cemua yang bacew niyh *ayat myspace*.

0 luahan perasaan tentang entry saya:

 

♔ Puteri Dieba ❤ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea